Не мога да свържа моята машина за еспресо Saeco с домашната си Wi-Fi мрежа
Публикувано на 2021-10-06
Ако имате проблеми със свързването на вашата машина за еспресо Saeco към Wi-Fi мрежата ви, намерете тук възможните причини за това и как лесно да ги поправите сами.
Ако вашата домашна мрежа не се показва в списъка с налични мрежи, моля, проверете следното:
• Свържете кафемашината си към 2,4 GHz 802.11 b/g/n домашна Wi-Fi мрежа. (5 GHz не се поддържа) • Ако името на вашата домашна Wi-Fi мрежа (SSID) е скрито, машината за еспресо няма да може да я открие. Преконфигурирайте временно домашния си рутер, за да разкриете името на Wi-Fi мрежата. След успешно свързване името на Wi-Fi мрежата може да бъде скрито отново.
Моля, прегледайте следния контролен списък, за да разрешите други възможни проблеми с връзката с вашата машина за еспресо Saeco:
• Нулирайте локалната точка за достъп на рутера/Wi-Fi и стартирайте настройката за Wi-Fi за 2-ри път • Уверете се, че сте предоставили правилните идентификационни данни за парола • Поставете машината си по-близо до точката за достъп на рутера/Wi-Fi и опитайте отново • Свържете кафемашината си към 2,4 GHz 802.11 b/g/n домашна Wi-Fi мрежа. (5 GHz не се поддържа)
Опитайте отново да извършите настройката за Wi-Fi и следвайте инструкциите на екраните.
Ако вашата машина за еспресо Saeco изгуби връзка с домашната ви Wi-Fi мрежа, моля, проверете следното: • Вашата домашна мрежа работи правилно (налична интернет връзка) • Паролата за рутера/Wi-Fi не е променена • Машината е включена • Машината не е твърде далеч от рутера • Машината не е твърде близо до други предмети и/или уреди, които биха могли да блокират Wi-Fi сигнала.
Ако предоставените решения не разрешават проблема, моля, свържете се с нас за допълнителна помощ.