Лого на приложението HomeID

Нека ви помогнем да превърнете къщата си в дом с безплатното приложение HomeID​

Изтеглете приложението HomeID, за да издигнете дома си на следващото ниво.

Изтеглете приложението HomeID

Ще ви вдъхновим в кухнята и ще направим живота ви по лесен с новото приложение HomeID. ​

Телефон с екран на приложението HomeID, разположен до чаша вкусно кафе

Вашият портал към един свързан дом

Вашият портал към един свързан дом

  • Свържете се с домашните си устройства – където и да сте!
  • Открийте най-новите си предпочитания и рецепти за храна
  • Присъединете се към богата общност от любители и професионални готвачи и много повече!

Дама гледа смартфон с раздел за общността на приложението HomeID

Присъединете се към общността на HomeID

Присъединете се към общността на HomeID

Независимо дали искате да откриете следващата си любима рецепта, да споделите най-новото си творение с други любители на храната, или просто да се вдъхновите, нашата общност е мястото, където можете да го направите.

HomeID е пълно с набор от нови функции, включително:

HomeID е пълно с набор от нови функции, включително:

Лого на приложението HomeID

Изтеглете приложението HomeID и отключете истинския потенциал на вашия дом!

HomeID, QR код

Научете повече

Тази актуализация ще засегне ли моя регистриран акаунт в приложението NutriU (Kitchen+) и/или Coffee+?

Не, можете да влезете в HomeID със същите идентификационни данни, които сте използвали за NutriU (Kitchen+) и Coffee+.

Трябва ли да добавям уредите си отново?

Не, всички уреди от вашия профил са автоматично достъпни в HomeID, включително свързаните устройства. 

Трябва ли да актуализирам настройките и предпочитанията си? 

Не, настройките на акаунта ви от старото приложение вече са налични в HomeID, така че няма да е необходимо да ги актуализирате (освен ако не искате).

Какво ще се случи с моите рецепти, любими и книги с рецепти? 

Те са готови и ви очакват в HomeID.

Какви нови уреди ще бъдат налични? 

Наред с всички уреди от NutriU (Kitchen+), добавихме всички кафемашини, поддържани от приложението Coffee+. Всички тези уреди са налични за добавяне към HomeID в зависимост от местната наличност. Освен това следете за нови актуализации на продуктовите категории, докато ги пускаме. 

Ще има ли промени в политиката за поверителност на приложението? 

Не, нашият ангажимент към поверителността и сигурността на акаунта ви остава сериозен, както винаги.

Мога ли да се откажа от промяната? 

Не, всички потребители на NutriU (Kitchen+) и Coffee+ ще бъдат прехвърлени към HomeID автоматично, когато приложението се актуализира. Работихме усилено, за да ви предоставим най-доброто потребителско изживяване. 

В кои държави ще бъде достъпно приложението HomeID?

Приложението HomeID ще бъде налично във всички държави, където приложението NutriU и приложението Coffee+ са налични в момента.  

Защо се прави тази промяна?

В нашия ангажимент да ви предоставим възможно най-доброто изживяване с приложението, работихме усилено, за да усъвършенстваме всеки аспект на приложението. Предстоящите промени не са само козметични – те представляват скок напред във функционалността, дизайна и като цяло удовлетворението на потребителите.

Защо HomeID?

Домът е мястото, където се случват толкова много моменти в живота, големи и малки. Вашият дом, тези, с които го споделяте, и начина, по който избирате да живеете ежедневието си, са част от това, което сте. 

 

Домът (Home) и самоличността (ID) са взаимосвързани и затова комбинирахме тези две думи на английски, за да създадем новото име на нашето приложение. 

Какво ще кажете за общността на NutriU? 

Всички функции на общността са достъпни в HomeID, включително коментиране, споделяне и създаване на ваши собствени рецепти и книги с рецепти. 

Ще трябва ли потребителите на приложението NutriU да изтеглят приложението отново?

Не, това е просто нова нормална актуализация на приложението NutriU към приложението HomeID. 

Приложението Coffee+ ще бъде ли все още налично след стартирането? 

Приложението Coffee+ ще бъде затворено веднага след приключването на двете стъпки: 
 

1. Приложението HomeID ще бъде достъпно за всички потребители на приложението Coffee+. 

2. Всички потребители на приложението Coffee+ и техните профили ще бъдат мигрирани към приложението HomeID.  

Трябва ли да изтегля приложението HomeID?

Да, всички потребители на приложението Coffee+ трябва да изтеглят приложението HomeID за последните идеи за вдъхновение и насоки относно вашето устройство. Връзката за изтегляне на новото приложение ще бъде достъпна и в приложението Coffee+.

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Нашият сайт се преглежда най-добре с последната версия на Microsoft Edge, Google Chrome или Firefox.