1

Регистриране на продукт

За да регистрирате нова покупка, моля, дръжте продукта наблизо и се впишете в своя акаунт във Philips.

Регистрирайте се сега

 

Нови сте в My Philips? Създайте акаунт

Регистрирайте покупката си, за да отключите предимствата

Гаранция
Удължени гаранции
за избрани продукти
Принадлежности
Намерeте аксесоари
за Вашите продукти на Philips
ЧЗВ и поддръжка
Бърз достъп
за ЧЗВ и поддръжка

Как работи

 

1. За да регистрирате продукта си, ще трябва да се впишете в своя акаунт в My Philips. Нямате акаунт? Можете да се регистрирате тук.

 

2. Регистрирайте продукта си и се насладете на предимствата. Можете също да качите вашето доказателство за покупка, за да го имате, в случай че се нуждаете от него за обслужване или ремонти.

Често задавани въпроси

Ако сте били уведомени, че можете да удължите гаранцията си, първо трябва да имате профил в My Philips. Можете да се регистрирате или да създадете профил тук. След това, можете да регистрирате продукта си. Дръжте продукта наблизо, когато го регистрирате, тъй като ще трябва да предоставите номера на модела, както и доказателството за покупка.

С вашия акаунт в MyPhilips можете:

  • Да получите достъп до цялата информация за продукта ви на едно място (поръчки, абонаменти и др.)
  • Да се регистрирате за ексклузивни новини и промоции
  • Да откривате лесно информация и аксесоари за всички ваши продукти на Philips
Доказателството за покупка е разпечатана квитанция от магазина, от който сте закупили артикула, или PDF документ от онлайн магазин.

Препоръчваме ви да качите вашето доказателство за покупка, за да може винаги да ви е под ръка, в случай че ви трябва.

Доказателството за покупка може да е необходимо, за да се възползвате от промоция или да заявите ремонт, който се покрива от гаранцията ви.

За да регистрирате продукт, ви трябва:

  • Акаунт в MyPhilips
  • Номер на модел
  • Дата на покупка
  • Доказателство за покупка (опция)
  • Подробности за промоция (ако е приложимо)