За да регистрирате нова покупка, моля, дръжте продукта наблизо и се впишете в своя акаунт във Philips.
Нови сте в My Philips? Създайте акаунт
1. За да регистрирате продукта си, ще трябва да се впишете в своя акаунт в My Philips. Нямате акаунт? Можете да се регистрирате тук. 2. Регистрирайте продукта си и се насладете на предимствата. Можете също да качите вашето доказателство за покупка, за да го имате, в случай че се нуждаете от него за обслужване или ремонти.
Ако сте били уведомени, че можете да удължите гаранцията си, първо трябва да имате профил в My Philips. Можете да се регистрирате или да създадете профил тук. След това, можете да регистрирате продукта си. Дръжте продукта наблизо, когато го регистрирате, тъй като ще трябва да предоставите номера на модела, както и доказателството за покупка.
С вашия акаунт в MyPhilips можете:
Доказателството за покупка е разпечатана квитанция от магазина, от който сте закупили артикула, или PDF документ от онлайн магазин.
Препоръчваме ви да качите вашето доказателство за покупка, за да може винаги да ви е под ръка, в случай че ви трябва. Доказателството за покупка може да е необходимо, за да се възползвате от промоция или да заявите ремонт, който се покрива от гаранцията ви.
За да регистрирате продукт, ви трябва:
You are about to visit a Philips global content page
Continue