Поддръжка Philips

Не се засмуква вода от резервоара на моята машина за еспресо Saeco

Публикувано на 2021-10-04
Когато не се засмуква вода от водния резервоар на вашата машина за еспресо Saeco, това се дължи на въздух в машината, който блокира подаването на вода. Вижте по-долу как можете да разрешите това.
Възможно е водният резервоар да не е поставен правилно в машината, при което не се засмуква вода.
•    За еспресо машини с воден резервоар в предната част на машината се уверете, че водният резервоар е натиснат докрай назад, за да е сигурно, че е добре поставен.
•    За еспресо машини с воден резервоар в горната част на машината се уверете, че в зоната под водния резервоара няма замърсявания, частици или кафени зърна.
Следвайте стъпките по-долу, за да премахнете въздуха от вашата еспресо машина:
1.    Изключете машината
2.    Изпразнете водния резервоар и свалете водния филтър AquaClean (или друг воден филтър)
3.    Напълнете водния резервоар с вода и го поставете обратно на мястото му
4.    Включете отново машината. Когато машината е загряла, изберете гореща вода и източете 2 – 3 чаши гореща вода

Ако използвате воден филтър AquaClean, следвайте тези допълнителни стъпки, за да сте сигурни, че филтърът е подготвен и монтиран правилно за употреба:
1.    Разклатете водния филтър AquaClean за 5 секунди
2.    Задръжте филтъра с горната част надолу в контейнер/купа с вода, докато спрат да излизат въздушни мехурчета
3.    Поставете филтъра обратно във водния резервоар и напълнете водния резервоар с вода
4.    Рестартирайте машината и я изключете и включете отново
5.    Изберете гореща вода и източете 2 – 3 чаши гореща вода

Моля, имайте предвид, че: Ако сте използвали водния филтър AquaClean в продължение на повече от 3 месеца, сменете филтъра, тъй като може да е запушен.
Play Pause
Когато улеят за изливане на гореща вода е запушен, отстранете външната част на приставката panarello/класическата приставка за разпенване на мляко и проверете дали улеят е запушен с варовик (бели частици в улея или около него).
Ако има натрупване на варовик, използвайте някакъв разтвор за отстраняването му.

Ако тези решения не разрешават проблема, моля, свържете се с нас за допълнителна помощ.
Свържете се с Philips

Щастливи сме да ви помогнем

Търсите нещо друго?

Открийте всички опции за поддръжка от Philips

Нашият сайт се преглежда най-добре с последната версия на Microsoft Edge, Google Chrome или Firefox.