Поддръжка Philips

Моята машина за еспресо Saeco не се включва

Публикувано на 2021-10-04
Ако вашата машина за еспресо Saeco не работи, моля, намерете възможните причини и решения по-долу.
Повечето от нашите машини за еспресо Saeco имат превключвател, който можете да включите и изключите, разположен на задната страна на машината. Уверете се, че този превключвател е зададен на ВКЛ., когато искате да го използвате.
Уверете се, че захранващият кабел е правилно поставен в машината и в захранващия електрически контакт. Ако все още не работи, опитайте друг захранващ контакт. 

Ако все още имате проблеми с машината за еспресо, моля, свържете се с нас за допълнителна помощ.
Свържете се с Philips

Щастливи сме да ви помогнем

Търсите нещо друго?

Открийте всички опции за поддръжка от Philips

Нашият сайт се преглежда най-добре с последната версия на Microsoft Edge, Google Chrome или Firefox.