Моята безкабелна прахосмукачка SpeedPro Max на Philips показва код за грешка
Публикувано на 01 March 2024
Ако искате да знаете какво означават кодовете за грешки на вашата безкабелна прахосмукачка Philips SpeedPro Max, намерете отговора в следващите редове.
Код за грешка E4 (може да изглежда като h3, ако погледнете дисплея наобратно) означава, че въртящата се четка на безкабелната ви прахосмукачка Philips SpeedPro Max е блокирана.
За да разрешите проблема, изключете прахосмукачката, проверете въртящата се четка и отстранете всички замърсявания, като косми, пух, мръсотия или прах.
Код за грешка E6 (може да изглежда като 93, когато го погледнете наобратно) означава, че не преминава ток през адаптера на безкабелната ви прахосмукачка Philips SpeedPro Max.
За да разрешите това, проверете дали адаптерът на прахосмукачката ви е правилно поставен в контакта и дали зареждащият диск (магнит) е монтиран правилно. Ако уредът не работи, моля, свържете се с нас.
Код за грешка E7 (или L3 наобратно) показва, че се използва грешен адаптер. Уверете се, че използвате само правилния адаптер, който първоначално е осигурен с вашата безкабелна прахосмукачка. Ако правилният адаптер не работи, моля, свържете се с нас.
Код за грешка SE (или 35, ако го погледнете наобратно) ще покаже, че вашата Philips SpeedPro Max не може да работи или да се зарежда, защото температурата в помещението е твърде ниска, твърде висока или има механичен проблем.
Когато температурата в стаята е твърде висока (над или 40 градуса по Целзий или 104 градуса по Фаренхайт) или твърде ниска (под 5 градуса по Целзий или 41 градуса по Фаренхайт), изключете уреда от зарядното устройство и занесете безкабелната прахосмукачка SpeedPro Max на Philips в стая с температура около 20 градуса по Целзий или 68 градуса по Фаренхайт.
Тези стъпки не разрешиха ли проблема? Моля, свържете се с нас за допълнителна помощ.