Поддръжка Philips

Моята прахосмукачка Philips не се включва

Публикувано на 17 November 2023

Ако вашата прахосмукачка Philips не се включва, може да има просто решение. Открийте как да го разрешите сами в следващите редове.

Ако устройството не е включено в контакта, моля, включете го в електрическата мрежа.

Важно е да сте сигурни, че сте натиснали силно бутона за вкл./изкл.

Ако бутонът за вкл./изкл. на прахосмукачката Philips не е натиснат правилно, тя ще остане изключена.

Проверете дали прахосмукачката Philips се включва без дистанционно управление с натискане на бутона за вкл./изкл. на самото устройство. Ако е така, батериите на дистанционното управление са изтощени. Тази ситуация се отнася само за прахосмукачки с дистанционно управление с инфраред.

В този случай смяната на батериите ще реши проблема.

Забележка:

Ако нито една от предишните опции не важи за вас, тогава може да има техническа повреда във вашата прахосмукачка Philips.
В този случай ви препоръчваме да се свържете с нас за допълнителна помощ.

Търсите нещо друго?

Открийте всички опции за поддръжка от Philips

Нашият сайт се преглежда най-добре с последната версия на Microsoft Edge, Google Chrome или Firefox.