Поддръжка Philips

Не мога да свържа четката си за зъби към приложението Sonicare

Публикувано на 7 ноември 2024 г.
Ако вашата четка за зъби не се свързва с приложението Philips Sonicare, следвайте стъпките по-долу:
  1. Уверете се, че четката за зъби е напълно заредена.
  2. Проверете дали операционната система на телефона и приложението са актуализирани.
  3. Активирайте Bluetooth на мобилното си устройство.
  4. Дръжте четката за зъби и мобилното си устройство близо едно до друго.
  5. Извадете четката за зъби от зарядното устройство или натиснете бутона за режим, за да активирате светодиодните символи на дръжката.
  6. Отворете приложението Sonicare.
Ако четката за зъби не се свърже, когато отворите приложението, прекъснете сдвояването/забравете четката за зъби в настройките на Bluetooth на телефона си. Рестартирайте приложението Sonicare, за да сдвоите отново устройството си. Изчистването на Bluetooth кеша на мобилното ви устройство също може да разреши проблеми със свързаността.

Забележка: Потребителите на четката за зъби Sonicare 9900 Prestige също могат да разрешат проблеми с връзката, като нулират дръжката.
Ако все още имате проблеми със свързването на четката за зъби Philips Sonicare с приложението Sonicare, моля, свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти.
Свържете се с Philips

Щастливи сме да ви помогнем

Свържете се с Philips

Щастливи сме да ви помогнем

Търсите нещо друго?

Открийте всички опции за поддръжка от Philips

Нашият сайт се преглежда най-добре с последната версия на Microsoft Edge, Google Chrome или Firefox.