Фалшивите лампи Philips стават все по-достъпни чрез онлайн и офлайн канали за разпространение. Тези фалшиви лампи са лоша имитация с по-ниско качество и стандарт за безопасност. Фалшивите лампи могат да причинят много проблеми, като нестабилна работа, повреждане или заслепяване на насрещно движещите се автомобили, като по този начин сериозно застрашават живота ви. Също така закупуването, продажбата или притежаването на фалшиви продукти може да е незаконно във вашата държава. За да защитим клиентите си и всички потребители от фалшиви осветителни продукти на Philips, ние създадохме проактивно решение, използвайки уникална, модерна технология. За да гарантираме автентичността на продуктите на Philips, нашата политика е да продаваме всичките си продукти в оригинални отпечатани кутии, които носят фирмената идентичност на Philips. Ние се ангажираме да помогнем да защитим клиентите си от лоши имитации с по-ниско качество, които могат да повредят превозното средство или да доведат до нараняване.
Следвайте лесните стъпки по-долу, за да проверите автентичността на продукта.
Потърсете QR кода отстрани или на гърба на опаковката на Philips.
Сканирайте QR кода със смартфона си чрез приложението на камерата или приложението за четене на QR кодове. QR кодът ще ви пренасочи към официалната уеб страница original.philips.com. Свържете се с отдела за обслужване на клиенти, ако ви пренасочи другаде.
Снимайте предната опаковка на продукта на чист, бял фон. Направете отново снимката, ако е размазана или е извън фокус.
Проверете своя продукт на Philips. Ако не можете да проверите продукта си, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти.
1. Кои са продуктите, които се покриват от този процес на удостоверяване? Вижте списъка с продукти, които се покриват тук. 2. Какво трябва да направя, ако не мога да потвърдя с помощта на QR кода? Опитайте още веднъж процеса на удостоверяване, за да избегнете грешки. Ако все още не можете да проверите продукта си, моля, свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти за повече информация и разяснения. 3. Как мога да проверя дали продуктът е автентичен при подмяната му в сервиз? Можете да поискате опаковката от сервизите, за да проверите неговата автентичност. 4. Защо телефонът ми не разпознава QR кода? Камерата на телефона ви може да има проблеми със сканирането на QR кода, ако е наклонена под ъгъл или кодът не е на фокус. Уверете се, че е на ниво с повърхността, върху която е отпечатан QR кодът. Ако държите телефона си твърде близо или твърде далеч, няма може да сканира QR кода. Опитайте да държите телефона си по-далеч и бавно да го премествате към QR кода. 5. Могат ли всички смартфони да сканират QR кодове? Да, по-голямата част от мобилните телефони могат да засекат QR кода чрез приложението на камерата. Ако телефонът ви не може да засече QR кода, просто изтеглете QR Code Reader. Свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти за допълнително съдействие. 6. Какво означава, ако продуктът ми няма QR код? Има 2 възможности – възможно е продуктът ви да не се покрива от този процес за удостоверяване (вижте въпрос 2) или продуктът да не е оригинален. Процесът на удостоверяване е въведен в избрана част от нашите надстройвания за лампи за предни светлини – свържете се с нашия отдел за обслужване на клиенти за повече информация/разяснения. 7. Защо не препоръчваме използването на фалшиви лампи? Фалшивите лампи могат да причинят много проблеми, като нестабилна работа, повреждане или заслепяване на насрещно движещите се автомобили, като по този начин сериозно застрашават живота ви. Също така закупуването, продажбата или притежаването на фалшиви продукти може да е незаконно във вашата държава.