Поддръжка

Гаранция за продукти лична грижа

Бръснене и подстригване на мъже ・ Дамска красота・ Четки за зъби и зъбен душ Sonicare

Филипс България ЕООД сервизира своите продукти за определен период от време след датата на закупуване. Дефектите, причинени от дефектни материали и изработка, ще бъдат поправени или заменени за сметка на Филипс, стига да бъде предоставено валидно доказателство за покупка в рамките на конкретния период. Повреди от използването на неоторизирани резервни части ще анулират тази гаранция. Потребителят трябва стриктно да спазва всички инструкции, включени в ръководството на потребителя.

Период на гаранцията

Таблицата показва гаранционния период на Филипс за различни продукти:

 

Лична грижа

Бръснене и подстригване на мъже

24 месеца

Дамска красота

24 месеца

Четки за зъби и зъбен душ Sonicare

24 месеца

Светлинна терапия/светлини за събуждане

24 месеца

Глави за четки за зъби и самобръсначки

Без гаранция

Аксесосари за лична грижа

Без гаранция

 

Тази гаранция е в допълнение към вашите законови права. Te не са ограничени от тази гаранция на Philips. Поправката или замяната на уред със същия не удължава гаранцията, тя се удължава само с периода на престой в сервизния център.

 

Може да получите допълнителна гаранция за някои продукти:

• За да удължите гаранция на Филипс, регистрирайте продукта си във вашия акаунт MyPhilips в рамките на 90 дни след покупката;

• След като се регистрирате, ще получите имейл за потвърждение с подробности за вашата удължена гаранция.

• Пазете документа и имейла за потвърждение на сигурно място като доказателство за удължената гаранция.

Гаранционни условия

Гаранцията за всеки нов продукт започва да тече от датата на закупуване. Продължителността на гаранционния период варира в зависимост от продукта. Вижте раздела за гаранционен срок, за да разберете конкретната продължителност за вашия продукт. Изисква се валидно доказателство за покупка.


Гаранцията на Филипс важи, когато продуктът е бил използван правилно по предназначението му, както е описано в ръководството за употреба. Прочетете внимателно ръководството за употреба, преди да инсталирате или използвате продукта.


В зависимост от вашия продукт и дефекта, Филипс ще определи най-добрата опция за обслужване за вас. Данните, съхранявани в свързани продукти, може да бъдат загубени, когато се обслужват от Филипс. Препоръчваме ви да архивирате данните, преди да изпратите продукта. Филипс няма да носи отговорност за такава загуба.

Какво не е включено в гаранцията?

Гаранцията не покрива следното:
• косвени или последващи вреди, като загуба на време, загуба на данни или загуба на доход;
• компенсация за дейности, извършени от вас, като редовна поддръжка, инсталиране на актуализации на фърмуера или запазване на данни.
 
 
Гаранцията не важи:
• ако доказателството за покупка е променено или нечетливо;
• ако номерът на модела, серийният номер или кодът на датата на производство на продукта са променени, премахнати или нечетливи;
• ако продуктът е закупен като дефектен;
• ако ремонти или модификации на продукта са извършени от неоторизирани сервизни организации или лица;
• ако дефектът е резултат от прекомерна употреба извън предназначението;
• ако дефектът е причинен от злоупотреба с продукта;
• ако дефектът е причинен от условия на околната среда, които не са в съответствие с ръководството на потребителя;
• ако дефектът е причинен от свързване на периферни устройства, допълнително оборудване или аксесоари (включително софтуер), различни от препоръчаните в ръководството на потребителя;
• ако уредът е бил повреден, включително, но не само от животни, мълния, необичайно напрежение, пожар, природно бедствие, транспортиране или вода (освен ако в ръководството на потребителя изрично е посочено, че продуктът може да се измие);
• за нормално износване или смяна на консумативи;
• ако продуктът не функционира правилно, тъй като не е бил първоначално проектиран, произведен или одобрен за употреба в страната, където се използва продуктът, което може да се случи, ако внесете продукта;
• ако продуктът не функционира правилно поради проблеми с достъпа или връзката с доставчици на услуги, като прекъсвания в мрежите за достъп (като телевизионен кабел, сателит или интернет), неизправности в абоната или линията на кореспондента, локалната мрежа повреда (окабеляване, файлов сървър, потребителска линия) и неизправности в преносната мрежа (смущения, кодиране, грешки или лошо качество на мрежата);
• ако продуктът е дефектен поради износване на частите му, които по своето естество са консумативи;
• за неелектрически части.

Отстраняване на повреди и ремонт

Вашият продукт не работи както трябва?

Нашият сайт се преглежда най-добре с последната версия на Microsoft Edge, Google Chrome или Firefox.