Поддръжка
Бръснене и подстригване на мъже ・ Дамска красота・ Четки за зъби и зъбен душ Sonicare
Филипс България ЕООД сервизира своите продукти за определен период от време след датата на закупуване. Дефектите, причинени от дефектни материали и изработка, ще бъдат поправени или заменени за сметка на Филипс, стига да бъде предоставено валидно доказателство за покупка в рамките на конкретния период. Повреди от използването на неоторизирани резервни части ще анулират тази гаранция. Потребителят трябва стриктно да спазва всички инструкции, включени в ръководството на потребителя.
Таблицата показва гаранционния период на Филипс за различни продукти: Лична грижа
Бръснене и подстригване на мъже | 24 месеца |
Дамска красота | 24 месеца |
Четки за зъби и зъбен душ Sonicare | 24 месеца |
Светлинна терапия/светлини за събуждане | 24 месеца |
Глави за четки за зъби и самобръсначки | Без гаранция |
Аксесосари за лична грижа | Без гаранция |
Тази гаранция е в допълнение към вашите законови права. Te не са ограничени от тази гаранция на Philips. Поправката или замяната на уред със същия не удължава гаранцията, тя се удължава само с периода на престой в сервизния център. Може да получите допълнителна гаранция за някои продукти: • За да удължите гаранция на Филипс, регистрирайте продукта си във вашия акаунт MyPhilips в рамките на 90 дни след покупката; • След като се регистрирате, ще получите имейл за потвърждение с подробности за вашата удължена гаранция. • Пазете документа и имейла за потвърждение на сигурно място като доказателство за удължената гаранция.
Гаранцията за всеки нов продукт започва да тече от датата на закупуване. Продължителността на гаранционния период варира в зависимост от продукта. Вижте раздела за гаранционен срок, за да разберете конкретната продължителност за вашия продукт. Изисква се валидно доказателство за покупка. Удължена гаранция: Някои продукти за лична грижа на Philips отговарят на условията за удължена гаранция по преценка. В допълнение към гаранционния период, посочен в долната част на тази страница, може да имате право на безплатна удължена гаранция, ако регистрирате своя продукт във вашия акаунт My Philips в рамките на 90 дни от покупката. Влезте във вашия акаунт My Philips и следвайте инструкциите за регистрация на продукта в рамките на 90 дни от датата на закупуване, за да разберете дали вашият продукт отговаря на условията.
Гаранцията на Филипс важи, когато продуктът е бил използван правилно по предназначението му, както е описано в ръководството за употреба. Прочетете внимателно ръководството за употреба, преди да инсталирате или използвате продукта.
В зависимост от вашия продукт и дефекта, Филипс ще определи най-добрата опция за обслужване за вас. Данните, съхранявани в свързани продукти, може да бъдат загубени, когато се обслужват от Филипс. Препоръчваме ви да архивирате данните, преди да изпратите продукта. Филипс няма да носи отговорност за такава загуба.
Отстраняване на повреди и ремонт