Поддръжка
Бръснене и подстригване на мъже ・ Дамска красота・ Четки за зъби и зъбен душ Sonicare
Филипс България ЕООД сервизира своите продукти за определен период от време след датата на закупуване. Дефектите, причинени от дефектни материали и изработка, ще бъдат поправени или заменени за сметка на Филипс, стига да бъде предоставено валидно доказателство за покупка в рамките на конкретния период. Повреди от използването на неоторизирани резервни части ще анулират тази гаранция. Потребителят трябва стриктно да спазва всички инструкции, включени в ръководството на потребителя.
Таблицата показва гаранционния период на Филипс за различни продукти: Лична грижа
Бръснене и подстригване на мъже | 24 месеца |
Дамска красота | 24 месеца |
Четки за зъби и зъбен душ Sonicare | 24 месеца |
Светлинна терапия/светлини за събуждане | 24 месеца |
Глави за четки за зъби и самобръсначки | Без гаранция |
Аксесосари за лична грижа | Без гаранция |
Тази гаранция е в допълнение към вашите законови права. Te не са ограничени от тази гаранция на Philips. Поправката или замяната на уред със същия не удължава гаранцията, тя се удължава само с периода на престой в сервизния център. Може да получите допълнителна гаранция за някои продукти: • За да удължите гаранция на Филипс, регистрирайте продукта си във вашия акаунт MyPhilips в рамките на 90 дни след покупката; • След като се регистрирате, ще получите имейл за потвърждение с подробности за вашата удължена гаранция. • Пазете документа и имейла за потвърждение на сигурно място като доказателство за удължената гаранция.
Гаранцията за всеки нов продукт започва да тече от датата на закупуване. Продължителността на гаранционния период варира в зависимост от продукта. Вижте раздела за гаранционен срок, за да разберете конкретната продължителност за вашия продукт. Изисква се валидно доказателство за покупка.
Гаранцията на Филипс важи, когато продуктът е бил използван правилно по предназначението му, както е описано в ръководството за употреба. Прочетете внимателно ръководството за употреба, преди да инсталирате или използвате продукта.
В зависимост от вашия продукт и дефекта, Филипс ще определи най-добрата опция за обслужване за вас. Данните, съхранявани в свързани продукти, може да бъдат загубени, когато се обслужват от Филипс. Препоръчваме ви да архивирате данните, преди да изпратите продукта. Филипс няма да носи отговорност за такава загуба.