Поддръжка
Бебешки бутилки . уреди за затопляне . бебефони . термометри
Филипс България ЕООД сервизира своите продукти за определен период от време след датата на закупуване. Дефектите, причинени от дефектни материали и изработка, ще бъдат поправени или заменени за сметка на Филипс, стига да бъде предоставено валидно доказателство за покупка в рамките на конкретния период. Повреди от използването на неоторизирани резервни части ще анулират тази гаранция. Потребителят трябва стриктно да спазва всички инструкции, включени в ръководството на потребителя.
Таблицата показва гаранционния период на Филипс за различни продукти: Грижа за майката и детето
Електрически помпи за кърма | 24 месеца |
Ръчни помпи за кърма | 24 месеца |
Бутилки и аксесоари за бутилки | 24 месеца |
Бебефони | 24 месеца |
Електрически стерилизатори и нагреватели за бутилки | 24 месеца |
Залъгалки и гризалки | Без гаранция |
Чанти и подаръчни комплекти | Без гаранция |
Тази гаранция е в допълнение към вашите законови права. Te не са ограничени от тази гаранция на Philips. Поправката или замяната на уред със същия не удължава гаранцията, тя се удължава само с периода на престой в сервизния център. Може да получите допълнителна гаранция за някои продукти: • За да удължите гаранция на Филипс, регистрирайте продукта си във вашия акаунт MyPhilips в рамките на 90 дни след покупката; • След като се регистрирате, ще получите имейл за потвърждение с подробности за вашата удължена гаранция. • Пазете документа и имейла за потвърждение на сигурно място като доказателство за удължената гаранция.
Гаранцията за всеки нов продукт започва да тече от датата на закупуване. Продължителността на гаранционния период варира в зависимост от продукта. Вижте раздела за гаранционен срок, за да разберете конкретната продължителност за вашия продукт. Изисква се валидно доказателство за покупка.
Гаранцията на Филипс важи, когато продуктът е бил използван правилно по предназначението му, както е описано в ръководството за употреба. Прочетете внимателно ръководството за употреба, преди да инсталирате или използвате продукта.
В зависимост от вашия продукт и дефекта, Филипс ще определи най-добрата опция за обслужване за вас. Данните, съхранявани в свързани продукти, може да бъдат загубени, когато се обслужват от Филипс. Препоръчваме ви да архивирате данните, преди да изпратите продукта. Филипс няма да носи отговорност за такава загуба.
Отстраняване на повреди и ремонт