Поддръжка Philips

Моят робот Philips не работи с пасатора

Публикувано на 2021-11-14

Ако вашият робот Philips не работи с пасатора, тук ще научите какво можете да направите, за да решите проблема.

Ако пасаторът не е монтиран правилно, тогава вградената защитна блокировка не може да бъде освободена/отключена и той няма да работи.

За да сглобите пасатора правилно, моля, следвайте тези стъпки:

1) Завъртете режещия блок върху каната на пасатора.

2) Поставете каната на пасатора върху задвижващия блок и я завъртете по часовниковата стрелка, за да я фиксирате.

3) Когато каната е правилно фиксирана, ще усетите или чуете щракване. След това вградената защитна блокировка се освобождава.

Реброто на дъното на каната не може да предизвика освобождаване на заключването за безопасност на задвижващия блок, тъй като е счупено.

Закупете нова кана (CP9099) от нашия онлайн магазин.

Каната не може да предизвика освобождаване на заключването за безопасност, защото предпазната блокировка на задвижващия блок е повредена.

Препоръчваме ви да се свържете с центъра за обслужване на клиенти на Philips за решение

Търсите нещо друго?

Открийте всички опции за поддръжка от Philips

Нашият сайт се преглежда най-добре с последната версия на Microsoft Edge, Google Chrome или Firefox.