Поддръжка Philips

Не се засмуква вода от резервоара на моята машина

Публикувано на 24 August 2023

Когато не се засмуква вода от водния резервоар на вашата машина за еспресо Philips/Saeco, това се дължи на въздух в машината, който блокира подаването на вода. Проверете по-долу за решение на този проблем, както и за други вероятни причини и решения.

Възможно е водният резервоар да не е поставен правилно в машината, при което не се засмуква вода.

  • За машина за еспресо с воден резервоар в предната част на машината се уверете, че водният резервоар е натиснат докрай назад, за да се уверите, че е добре поставен.
  • За машина за еспресо с воден резервоар в горната част на машината се уверете, че в зоната под водния резервоара няма замърсявания, частици или кафени зърна.

Следвайте стъпките по-долу, за да премахнете въздуха от вашата машина за еспресо:

  1. Изключете машината
  2. Изпразнете резервоара за вода и свалете водния филтър AquaClean (или друг воден филтър)
  3. Напълнете водния резервоар с вода и го поставете обратно на мястото му
  4. Включете отново машината. Когато машината е загряла, изберете гореща вода и източете 2 – 3 чаши гореща вода

Ако използвате воден филтър AquaClean, следвайте тези допълнителни стъпки, за да се уверите, че филтърът е подготвен и правилно монтиран за употреба:

  1. Разклатете водния филтър AquaClean за 5 секунди
  2. Задръжте филтъра с горната част надолу в контейнер/купа с вода, докато спрат да излизат въздушни мехурчета
  3. Поставете филтъра обратно във водния резервоар и напълнете водния резервоар с вода
  4. Рестартирайте машината и я изключете и включете отново
  5. Изберете гореща вода и източете 2 – 3 чаши гореща вода

Забележка: Ако сте използвали водния филтър AquaClean в продължение на повече от 3 месеца, сменете филтъра, тъй като може да е запушен.

Play Pause

Когато улеят за изливане на гореща вода е запушен, отстранете външната част на panarello/класическата приставка за разпенване на мляко и проверете дали улеят е запушен с варовик (бели частици в улея или около него).

Ако има натрупване на варовик, използвайте малко разтвор за премахване на накип, за да го отстраните.

Ако тези решения не разрешават проблема, моля, свържете се с нас за допълнителна помощ.

Свържете се с Philips

Щастливи сме да ви помогнем

Търсите нещо друго?

Открийте всички опции за поддръжка от Philips

Нашият сайт се преглежда най-добре с последната версия на Microsoft Edge, Google Chrome или Firefox.