По-долу ще откриете списък с най-често задаваните въпроси. Всички решения и видеоклипове за поддръжка са приложими за пълната гама на напълно автоматични машини за еспресо Philips, като Philips 5000 LatteGo, серия Philips 5000, серия Philips 4000, серия Philips 3000, серия Philips 2100 и серия Philips 2000.
Може да има две причини за това:
1. Не сте сглобили правилно двете части на LatteGo
Млякото може да потече през отвора на дъното на приставката за разпенване на мляко на вашата Philips LatteGo, когато не сте сглобили правилно двете части. Свържете двете части една с друга, докато не чуете **щракване**. Моля, имайте предвид, че за това може да е нужна сила.
2. Не сте премахнали транспортиращата скоба на LatteGo.
Когато разопаковате LatteGo, трябва да премахнете транспортиращата скоба преди използване на приставката ви за разпенване на мляко.
Малкият отвор на дъното позволява на млякото да изтича в цилиндричната камера за разпенване през канала, създаден от контейнера за мляко и уплътнението на рамката на LatteGo.
Нормално е да остане малко мляко в контейнера за мляко след употреба. Това е необходимо, за да се осигури идеален резултат при разпенване на мляко и за да се предотврати вкарването на въздух в края на процеса на разпенване.
Ако количеството останало мляко в контейнера е по-голямо от обикновено, моля, проверете следното.
1. Регулирахте ли количеството на млякото чрез функцията "memo"?
Ако сте го направили, не можете да използвате показателите на рамката като справка, защото сте персонализирали количеството на млякото за напитката.
2. Ако не сте регулирали количеството на млякото чрез функцията "memo".
Има повече мляко в контейнера за мляко след разпенване, защото сте напълнили контейнера над нужното ниво за напитката. Уверете се, че сте напълнили контейнера до нужното ниво за една или две чаши капучино или лате макиато.
LatteGo може да се използва на машините, с които се продава. Не може да се заменя с други системи за разпенване на мляко.
Ако не можете да поставите блока за приготвяне, машината и блокът за приготвяне не са в неутрално положение. Следвайте стъпките по-долу и гледайте видеоклипа за поддръжка*, който показва по-подробни инструкции. 1. Поставете обратно контейнера за мелене на кафе, тавата за отцеждане и затворете сервизната вратичка. Оставете блока за приготвяне навън. 2. Натиснете бутона за ВКЛ./ИЗКЛ., за да изключите машината. Изчакайте, докато се изключи напълно и вече не чувате никакви звуци. 3. Поставете главния превключвател отзад на изключено положение (0). Ако няма главен превключвател, извадете щепсела от контакта. 4. Поставете главния превключвател отзад на включено положение (-). Ако няма главен превключвател, включете щепсела в контакта. 5. Натиснете бутона за ВКЛ./ИЗКЛ., за да включите отново машината. Изчакайте, докато се включи напълно и вече не чувате никакви звуци. 6. Поставете блока за приготвяне в неутрално положение, както е показано във видеоклипа за поддръжка. В противен случай не може да бъде поставен. 7. Извадете контейнера за мелене на кафе и тавата за отцеждане, отворете сервизната вратичка и плъзнете блока за приготвяне обратно върху улея. Не натискайте бутона "push", докато поставяте блока за приготвяне. 8. Поставете обратно контейнера за мелене на кафе, тавата за отцеждане и затворете сервизната вратичка. *Видеоклипът за поддръжка се отнася до всички напълно автоматични машини за еспресо, а не само за споменатите модели.
Philips 2200 Series
Philips 2200 Series LatteGo
Philips 3200 Series
Philips 3200 Series LatteGo
Ако не можете да свалите блока за приготвяне, машината не е в неутрална позиция. Следвайте стъпките по-долу и гледайте видеоклипа за поддръжка*, който показва по-подробни инструкции. 1. Поставете обратно контейнера за мелене на кафе, тавата за отцеждане и затворете сервизната вратичка. 2. Натиснете бутона за ВКЛ./ИЗКЛ., за да изключите машината. Изчакайте, докато се изключи напълно и вече не чувате никакви звуци. 3. Поставете главния превключвател отзад на изключено положение (0). Ако няма главен превключвател, извадете щепсела от контакта. 4. Поставете главния превключвател отзад на включено положение (-). Ако няма главен превключвател, включете щепсела в контакта. 5. Натиснете бутона за ВКЛ./ИЗКЛ., за да включите отново машината. Изчакайте, докато се изключи напълно и вече не чувате никакви звуци. Забележка: Не предприемайте никакви действия като отваряне на сервизната вратичка, изваждане на тавата за отцеждане или контейнера за мелене на кафе, преди машината да е готова за използване. 6. Извадете контейнера за мелене на кафе и тавата за отцеждане и отворете сервизната вратичка. 7. Опитайте се отново да извадите блока за приготвяне. Натиснете ръчката настрани, задръжте я и издърпайте блока за приготвяне към вас. Никога не изваждайте блока за приготвяне по време на декалциране. Винаги завършете процеса на декалциране преди това. *Видеоклипът за поддръжка се отнася до всички напълно автоматични машини за еспресо, а не само за споменатите модели.
Philips 2200 Series
Philips 2200 Series LatteGo
Philips 3200 Series
Philips 3200 Series LatteGo
Ако каната за мляко не разпенва млякото, може да има различни причини и решения.
1. Частите на каната за мляко са замърсени.
2. Улеят за дозиране на каната за мляко не е докрай изваден.
• Проверете дали е напълно изваден.
3. Тръбата за мляко не е правилно свързана към елемента за разпенване.
• Свържете правилно тръбата за мляко към елемента за разпенване.
4. Не използвате правилния вид мляко.
Нормално е да има звуци, когато използвате своята машина за еспресо. Ако чувате необичайни звуци, вижте тук какво би могло да причинява това и как лесно да решите този проблем. Филтърът не е бил подготвен правилно преди монтиране или може да е запушен. Изключете машината. Извадете филтъра и опитайте отново да направите кафе. Ако това свърши работа, уверете се, че филтърът е правилно подготвен, преди да го поставите обратно. Вижте видеоклипа относно подготовка на филтъра AquaClean. Поставете обратно подготвения филтър и пригответе кафе. Ако това не свърши работа, филтърът може да е запушен и трябва да бъде сменен.
Причината за силен шум по време на смилане може да бъде:
1. Запушена фуния за кафе.
Отпушването на фунията за кафе може да реши проблема. Следвайте стъпките във видеоклипа за поддръжка* за почистване.
2. Настройката за смилане е зададена на най-фино смилане.
Регулирайте настройката за смилане на по-грубо смилане. Следвайте стъпките във видеоклипа за поддръжка* за първа употреба и персонализиране на настройките.
Причината за силен шум по време на изплакване или приготвяне може да бъде:
1. Има зърна/частици захванати под водния резервоар и се засмуква въздух
Извадете водния резервоар и отстранете всички зърна/частици, разположени в зоната на отделението на водния резервоар. Следвайте стъпките във видеоклипа за поддръжка* относно начина на почистване.
2. Блокът за приготвяне е запушен с мръсотия или не е добре смазан
Извадете блока за приготвяне и го изплакнете под течаща вода. Смажете го, ако е необходимо. Следвайте стъпките във видеоклипа за поддръжка* за инструкции за почистване и как да поставите и извадите блока за приготвяне.
3. Машината трябва да бъде декалцирана.
Ако не сте декалцирали машината известно време или сте го отлагали няколко пъти, сега е време да декалцирате машината. Декалцирайте машината само с препарата за декалциране на Philips/Saeco. На страницата за декалциране можете да намерите правилните инструкции за вашата машина.
4. Когато използвате филтъра AquaClean/Brita
*Видеоклипът за поддръжка се отнася до всички напълно автоматични машини за еспресо, а не само за споменатите модели.
При извеждане на код за грешка със сервизен ключ 1, 3, 4, 5, 14 или 19 машината не може да се използва повече. Видеоклиповете за поддръжка* ви дават насоки за решаване на проблема. При появата на друг код за грешка ви съветваме да се свържете с нашия екип за обслужване на клиенти за помощ.
Код за грешка със сервизен ключ 1 Указва, че фунията за кафе е запушена със смляно кафе. Отпушването на фунията за кафе може да реши проблема. Следвайте стъпките във видеоклипа за поддръжка. 1. Изключете машината. 2. Свалете блока за приготвяне. 3. Вкарайте дръжка на лъжица във фунията за кафе и я отпушете. 4. Поставете обратно блока за приготвяне. 5. Включете отново машината. 6. Сменете настройката за смилане на по-едро смилане. *Видеоклипът за поддръжка се отнася до всички напълно автоматични машини за еспресо, а не само за споменатите в заглавието модели.
Код за грешка със сервизен ключ 3/4 Блокът за приготвяне е запушен, не е правилно смазан или не е заключен в правилна позиция. Следвайте стъпките във видеоклипа за поддръжка* за решаване на проблема. 1. Изключете машината. 2. Извадете блока за приготвяне и го изплакнете под течаща вода. 3. Смажете блока за приготвяне, както е показано във видеоклипа за поддръжка. 4. Поставете обратно блока за приготвяне и се уверете, че е заключен в позиция. Ще чуете леко щракване, когато е правилно поставен и заключен. 5. Включете отново машината. *Видеоклипът за поддръжка се отнася до всички напълно автоматични машини за еспресо, а не само за споменатите в заглавието модели.
Код за грешка със сервизен ключ 5 Тъй като може да има различни причини, едно от следните решения може да ви свърши работа. Видеоклипът за поддръжка* показва по-подробни инструкции. 1. Във водната верига има въздух или зърна кафе са захванати под водния резервоар.
Изключете машината. Извадете водата и проверете дали отделението на водния резервоар е чисто и няма зърна кафе/частици от зърна. След това включете отново машината. Опитайте се да източите 2-3 чаши гореща вода.
2. Когато използвате филтъра AquaClean/Brita
Филтърът не е бил подготвен правилно, преди монтиране, или е запушен.
Изключете машината. Извадете филтъра и опитайте отново да направите кафе. Ако това свърши работа, уверете се, че водният филтър е правилно подготвен, преди да го поставите обратно. Поставете обратно подготвения филтър. Ако това не свърши работа, филтърът може да е запушен и трябва да бъде сменен.
3. Блокът за приготвяне е запушен
Изключете машината. Извадете блока за приготвяне, изплакнете го под течаща вода и го смажете, ако е необходимо. Поставете обратно блока за приготвяне и включете отново машината.
4. Частици варовик запушват системата на веригата.
Изключете машината за няколко часа. Включете отново машината. Ако кодът за грешка е изчезнал, декалцирайте машината. За декалциране използвайте само продукт за декалциране на Philips/Saeco. В раздела за декалциране ще намерите правилните инструкции за вашата машина.
*Видеоклипът за поддръжка се отнася до всички напълно автоматични машини за еспресо, а не само за споменатите модели.
Код за грешка със сервизен ключ 14 Машината е прегряла. Изключете машината за 60 минути.
Код за грешка със сервизен ключ 19
Ако контейнерът за смляно кафе е изпразнен, докато машината е изключена, броячът за цикли на кафето не се анулира и съобщението "празен контейнер за мелене на кафе" не изчезва. Или машината извежда сигнала, въпреки че още не е пълна.
За да накарате съобщението да изчезне:
• Извадете контейнера за смляно кафе, докато машината е включена, изчакайте най-малко 5 секунди и след това го поставете отново.
Ако светлинният индикатор за декалциране все още свети, най-вероятно не сте изплакнали машината с достатъчно вода след приключване на цикъла на декалциране.
Изплакнете машината, като използвате друг пълен с вода резервоар.
Ако сте спрели процедурата за декалциране, като сте изключили машината и не знаете как да възобновите процеса, моля, свържете се с центъра за обслужване на клиенти за помощ.
Светлинните индикатори на вашата машина за еспресо ви предоставят информация за това какво да правите, както и относно състоянието на вашата машина.
Ръководството за потребителя съдържа специална глава относно значението на светлинните индикатори. Използвайте функцията за търсене, за да намерите и изтеглите подходящото ръководство за потребителя за вашата машина за еспресо Philips или Saeco.
Забележка: Ако всички светлинни индикатори мигат едновременно, моля, свържете се с нашия център за обслужване на клиенти за помощ.
Открихме {number} продукта, които не са на разположение във вашата държава. Ето защо е възможно местните промоции да не важат.
Показване на продуктиРезултати от търсенето за {words} ({number} продукта)
Намерили сте своя модел, но...
Този продукт не е наличен във вашата държава, но ние го открихме в друга държава
Моля, изберете вашия модел въз основа на последните 2 цифри от номера на продукта ви, например RQ1280/21.
Намерили сте своя модел!
foundation-catalog.se01c-prx-search.search-sub-heading7
foundation-catalog.se01c-prx-search.search-sub-heading8
Ако е правилният, изберете го по-долу. В противен случай потърсете отново.
Ако кафето ви е прекалено воднисто, може да има различни причини и решения. Открийте тук какво би могло да причинява това и как лесно да решите този проблем. 1. По време на използване за първи път Възможно е първите няколко чаши кафе да са воднисти, тъй като системата за адаптиране на Saeco все още се настройва. Пригответе още 5-7 чаши кафе. 2. Блокът за приготвяне е запушен с мръсотия или не е добре смазан Извадете блока за приготвяне и го изплакнете под течаща вода. Смажете го, ако е необходимо. Следвайте стъпките във видеоклипа за поддръжка* за инструкции за почистване и как да поставите и извадите блока за приготвяне. 3. Дължината на кафето е регулирана чрез функцията MEMO Регулирайте дължината на кафето с бутона за кафе. Натиснете и задръжте съответния бутон, докато на дисплея се изведе иконата "Memo". Вашата машина влиза във фаза на програмиране и започва да приготвя избраното кафе. Следвайте стъпките във видеоклипа за поддръжка* за първа употреба и за персонализиране на настройките. 4. Фунията за кафе е запушена със смляно кафе Отпушването на фунията за кафе може да реши проблема. Следвайте стъпките във видеоклипа за поддръжка* за почистване. 5. Настройката за смилане е зададена на едро смилане Регулирайте настройката за смилане на по-фино смилане. Следвайте стъпките във видеоклипа за поддръжка* за първа употреба и персонализиране на настройките. *Видеоклипът за поддръжка се отнася до всички напълно автоматични машини за еспресо, а не само за споменатите в заглавието модели.
При отделяне само на няколко капки кафе е възможно да има различни причини и решения. Открийте тук каква може да е причината и как лесно да решите този проблем. *Видеоклипът за поддръжка се отнася до всички напълно автоматични машини за еспресо, а не само за споменатите модели.
1. Блокът за приготвяне е запушен с мръсотия или не е добре смазан
Извадете блока за приготвяне, изплакнете го под течаща вода и го смажете, ако е необходимо. Следвайте видеоклиповете за поддръжка* за видеоклип за поддръжка* относно инструкции за почистване/смазване и как да поставите и извадите блока за приготвяне.
2. Улеят за кафе е запушен.
Опитайте се внимателно да отпушите отворите на улея за кафе с игла.
3. Когато използвате филтъра AquaClean/Brita
Филтърът не е бил подготвен правилно преди монтиране или може да е запушен.
Изключете машината. Извадете филтъра и опитайте отново да направите кафе. Ако това свърши работа, уверете се, че филтърът е правилно подготвен, преди да го поставите обратно, вижте видеоклипа относно подготовка на филтъра AquaClean. Поставете обратно подготвения филтър и направете кафе. Ако това не свърши работа филтърът може да е запушен и трябва да бъде сменен.
4. Машината трябва да бъде декалцирана.
Ако не сте декалцирали машината известно време или сте го отлагали няколко пъти, сега е време да декалцирате машината. Декалцирайте машината само с препарата за декалциране на Philips/Saeco. На страницата за декалциране можете да намерите правилните инструкции за вашата машина.
5. Отделяне на гореща вода.
Възможно е в системата да има въздух. Можете да го отстраните, като източите малко гореща вода от машината.
Тъй като може да има различни причини, едно от следните решения може да ви свърши работа. Видеоклипът за поддръжка* показва по-подробни инструкции.
1. По време на използване за първи път
Възможно е първите няколко чаши кафе да са воднисти, тъй като системата за адаптиране на Saeco все още се настройва. Пригответе още 5-7 чаши кафе.
2. Има зърна/частици захванати под водния резервоар и се засмуква въздух
Извадете водния резервоар и отстранете всички зърна/частици, разположени в зоната на отделението на водния резервоар. Следвайте стъпките във видеоклипа за поддръжка* относно начина на почистване.
3. Блокът за приготвяне е запушен с мръсотия
Извадете блока за приготвяне и го изплакнете под течаща вода. Смажете го, ако е необходимо. Следвайте стъпките във видеоклипа за поддръжка* за инструкции за почистване и как да поставите и извадите блока за приготвяне.
4. Когато използвате филтъра AquaClean/Brita.
Филтърът не е бил подготвен правилно преди монтиране или може да е запушен.
Извадете филтъра и опитайте отново да направите кафе. Ако това свърши работа, уверете се, че филтърът е правилно подготвен, преди да го поставите обратно. Вижте видеоклипа относно подготовка на филтъра AquaClean. Поставете обратно подготвения филтър и направете кафе. Ако това не свърши работа, филтърът може да е запушен и трябва да бъде сменен.
5. Във водната верига има въздух
Опитайте да източите 2-3 чаши гореща вода.
6. Машината трябва да бъде декалцирана.
Ако не сте декалцирали машината известно време или сте го отлагали няколко пъти, сега е време да декалцирате машината. Декалцирайте машината само с препарата за декалциране на Philips/Saeco. На страницата за декалциране можете да намерите правилните инструкции за вашата машина.
Може да има различни причини за наличието на вода под машината като не е задължително това да показва техническа неизправност. Намерете повече информация по-долу и във видеоклипа за поддръжка*, който показва по-подробни инструкции. Ако видите вода в тавата за отцеждане, не се притеснявайте – това е напълно нормално: Това е вода от циклите за автоматично изплакване, извършвани от машината по време на употреба, която попада директно в тавата за отцеждане. Това не е теч от машината. Ако водата под машината е кафеникава или съдържа частици кафе, уверете се, че причината не е: препълнена тава за отцеждане, разливане, изваждане на тавата за отцеждане по време на използване или запушен блок за приготвяне/чекмедже за остатъци. За да предотвратите/решите проблема: – Изпразнете тавата за отцеждане, когато на капака на тавата за отцеждане изскочи "индикатора за пълна тава за отцеждане" – Преди да започнете да декалцирате машината, уверете се, че тавата за отцеждане е празна – Машината е поставена върху хоризонтална повърхност – Извадете блока за приготвяне и чекмеджето за остатъци от кафе и ги изплакнете под течаща вода. Чиста вода под машината Ако водният резервоар е поставен в предната част на машината, водният резервоар може да не е напълно поставен. Уверете се, че сте го напъхали докрай назад. Ако това не реши проблема, моля, свържете се с отдела за обслужване на клиенти във вашата страна. Възможно е да има теч. Моля, свържете се с отдела за обслужване на клиенти във вашата страна. Възможно е да има теч. Зад фунията за кафе изтича кафе/вода. Ако разполагате с подвижна фуния за кафе, уверете се, че е поставена в правилното положение. Натиснете фунията за кафе още малко към машината, това може да ви помогне да решите проблема. Ако фунията за кафе на вашата машина не е подвижна, моля, свържете се с отдела за обслужване на клиенти във вашата страна. Възможно е да има теч.
Вода в тавата за отцеждане
Кафеникава вода/вода с частици кафе
Ако виждате бистра вода отдолу, отзад или отстрани на машината:
*Видеоклипът за поддръжка се отнася до всички напълно автоматични машини за еспресо, а не само за споменатите в текста модели.
Фунията за кафе е запушена със смляно кафе. Отпушването на фунията за кафе може да реши проблема. Следвайте стъпките във видеоклипа за поддръжка*. 1. Изключете машината. 2. Свалете блока за приготвяне. 3. Вкарайте дръжка на лъжица във фунията за кафе и я отпушете. 4. Поставете обратно блока за приготвяне. 5. Включете отново машината. 6. Сменете настройката за смилане на по-едро смилане. *Видеоклипът за поддръжка се отнася до всички напълно автоматични машини за еспресо, а не само за споменатите в заглавието модели.
Ако вашата машина за еспресо не се включва, когато натиснете бутона на захранването, може да има различни причини и решения .
1. Проверете захранващия кабел и бутона отзад
2. Включете в друг захранващ контакт
• Проверете дали няма свързани прекалено много уреди към захранващия блок. Опитайте се да свържете машината към друг захранващ контакт
You are about to visit a Philips global content page
ContinueЗа да намерите по-подробна информация, напишете името или номера на продукта на вашата машина за еспресо
Открихме {number} продукта, които не са на разположение във вашата държава. Ето защо е възможно местните промоции да не важат.
Показване на продуктиРезултати от търсенето за {words} ({number} продукта)
Намерили сте своя модел, но...
Този продукт не е наличен във вашата държава, но ние го открихме в друга държава
Моля, изберете вашия модел въз основа на последните 2 цифри от номера на продукта ви, например RQ1280/21.
Намерили сте своя модел!
foundation-catalog.se01c-prx-search.search-sub-heading7
foundation-catalog.se01c-prx-search.search-sub-heading8
Ако е правилният, изберете го по-долу. В противен случай потърсете отново.
You are about to visit a Philips global content page
Continue