Поддръжка Philips

Как да свържа моята четка за зъби Philips Sonicare с приложението Sonicare (само за Android)?

Публикувано на 23 август 2024 г
Налична е актуализация на фърмуера за отстраняване на проблем в операционната система на някои телефони с Android, който предотвратява успешната връзка.

Моля, следвайте стъпките по-долу за това как да актуализирате фърмуера си и да свържете четката си за зъби Philips Sonicare с приложението Sonicare. 

    Отворете приложението Sonicare и свържете четката за зъби. Трябва да бъдете подканени с екрана по-долу: 
     
    Сега ще бъдете подканени с екран Connection help (Помощ за връзка). Следвайте инструкциите на екрана (показани по-долу). 

    Моля, следвайте тези стъпки в настройките или лентата за състоянието на мобилното си устройство:

    1. Изключете Wi-Fi.

    2. Включете самолетния режим, след това го изключете. 

    3. Оставете Wi-Fi и самолетния режим изключени, а Bluetooth връзката – включена. 

    Върнете се в приложението, натиснете бутона за режим на четката за зъби и щракнете върху бутона "Update" (Актуализиране) по-долу, за да се свържете и да започнете актуализацията на фърмуера. 
    Сега ще се покаже екранът My handle update (Актуализация на моята дръжка), който ще отбележи, че фърмуерът се актуализира. 

    Забележка: Моля, дръжте дръжката далеч от зарядното устройство и останете близо, докато се актуализира.
    След това ще ви бъде показано споменаване за Update complete (Завършена актуализация). Сега можете да натиснете "Continue" (Продължаване) и да управлявате приложението. 

     
    Ако все още имате проблеми при свързването на вашата четка за зъби Philips Sonicare към приложението Sonicare на устройството ви с Android, моля, посетете нашата страница за ремонт или смяна на уебсайта на Philips.
    Търсите нещо друго?

    Открийте всички опции за поддръжка от Philips

    Нашият сайт се преглежда най-добре с последната версия на Microsoft Edge, Google Chrome или Firefox.