Много лесно можете да намерите името на вашия парен генератор. Просто погледнете отдясно или отляво на парния генератор. Името на вашия продукт е написано там като PerfectCare Elite, PerfectCare Performer и т.н.
Много лесно можете да намерите името на вашия парен генератор. Просто погледнете отдясно или отляво на парния генератор. Името на вашия продукт е написано там като PerfectCare Elite, PerfectCare Performer и т.н.
Отстранете копчето. Оставете водата и частиците варовик да изтекат.
Препоръчваме ви да използвате чешмяна или деминерализирана вода за всички парни генератори и ютии на Philips. Деминерализираната вода е най-добрата опция за предотвратяване на натрупване на варовик във вашата ютия.
Моля, никога не използвайте вода за гладене или парфюмирана вода във вашия парен генератор или ютия на Philips. Ако ги използвате вашата ютия ще се замърси и може да се повреди.
Може да се случи така, че цикълът на почистване на варовик да не е завършил напълно и нулирането не е извършено успешно. (функция Smart Calc Clean)
Извършете отново дейността по почистване на варовик и се уверете, че процесът е завършен. Когато цикълът на почистване на варовик завърши, вашата ютия ще се нулира и светлината за почистване на варовик ще се изключи автоматично. (функция Easy De-Calc)
Ако проблемът остане или ако имате някакви въпроси, моля, не се колебайте да се свържете с Обслужване на клиенти на Philips
След като приключите с процедурата по почистване на варовик и започнете отново да гладите, все още може да излиза вода от гладещата повърхност и да няма пара (ниско ниво). Това се случва, ако във вашата ютия все още има вода от процедурата по почистване на варовик.
За да решите този проблем и да отстраните водата от системата, моля, натиснете бутона за пара непрекъснато за най-малко 30 секунди. Ще чуете звук на изпомпване и след като цялата вода е отстранена ще забележите генериране на пара.
You are about to visit a Philips global content page
You are about to visit the Philips USA website.