Поддръжка Philips

Четката ми за зъби Philips Sonicare издава силен шум

Публикувано на 23 август 2024 г
Ако инструкциите по-долу не помогнат, моля, свържете се с нас или щракнете тук, за да подадете онлайн гаранционна заявка, за да ви помогнем да получите резервно устройство. Всички четки за зъби и флосъри Sonicare се предлагат с 2-годишна гаранция. 
Ако четката за зъби издава силен шум, долните съвети за отстраняване на неизправности могат да ви помогнат да намерите решение.

Препоръчваме ви да следвате стъпките в посочената по-долу последователност. Между стъпките проверявайте дали проблемът е решен, преди да преминете към следващата. Алтернативно, можете да видите видеото по-долу, за да разрешите проблема.
Play Pause
Четките за зъби Sonicare използват мощни вибрации за почистване на зъбите. Звуковият сигнал е по-силен от ръчна четка за зъби. Ако това е първата ви електрическа четка за зъби, може да отнеме известно време, за да свикнете с миенето на зъби с електрическа четка.

 
Ако включите четката за зъби без глава на четката, тя ще издава повече шум. Винаги внимавайте главата на четката да е закрепена към четката за зъби.

 
Ако вашата четка за зъби Philips Sonicare издава необичайно силен шум, причината може да е разхлабена глава на четката. Уверете се, че главата на четката е здраво монтирана върху дръжката и не е хлабава. Между дръжката и главата на четката ще остане малка междина, което е необходимо за вибрациите.
 
Поставете правилно глава на четката
Това също може да означава, че главата на четката е износена. Препоръчваме ви да сменяте главата на четката си за зъби на всеки три месеца. Можете да закупите нова глава на четката в нашия онлайн магазин.
Опитайте следните стъпки:
Стъпка 1: Свалете главата на четката от дръжката.
Стъпка 2: Включете четката за зъби.

Вашата четка за зъби все още ли издава силен или необичаен шум?
  • Да: Четката за зъби е счупена. Препоръчваме ви да поискате онлайн ремонт или смяна.
  • Не: ако шумът спре, главата на четката е дефектна или износена. Трябва да смените главата на четката с нова.
Ако нито един от тези съвети не помогне, четката за зъби може да е повредена вътрешно. Препоръчваме да направите заявка за ремонт или смяна на вашата четка за зъби. 
Търсите нещо друго?

Открийте всички опции за поддръжка от Philips

Нашият сайт се преглежда най-добре с последната версия на Microsoft Edge, Google Chrome или Firefox.