Публикувано на 7 ноември 2024 г.
Ако вашата четка за зъби не се свързва с приложението Philips Sonicare, следвайте стъпките по-долу:
- Уверете се, че четката за зъби е напълно заредена.
- Проверете дали операционната система на телефона и приложението са актуализирани.
- Активирайте Bluetooth на мобилното си устройство.
- Дръжте четката за зъби и мобилното си устройство близо едно до друго.
- Извадете четката за зъби от зарядното устройство или натиснете бутона за режим, за да активирате светодиодните символи на дръжката.
- Отворете приложението Sonicare.
Ако четката за зъби не се свърже, когато отворите приложението, прекъснете сдвояването/забравете четката за зъби в настройките на Bluetooth на телефона си. Рестартирайте приложението Sonicare, за да сдвоите отново устройството си. Изчистването на Bluetooth кеша на мобилното ви устройство също може да разреши проблеми със свързаността.
Забележка: Потребителите на четката за зъби Sonicare 9900 Prestige също могат да разрешат проблеми с връзката, като нулират дръжката.