1
DiamondClean Smart

Винаги сме насреща,
за да ви помогнем

Поддръжка на Philips Sonicare DiamondClean Smart

 

Имате нужда от помощ с Philips Sonicare DiamondClean Smart? Намерете отговорите тук! В нашите полезни видеоклипове за обучение и често задавани въпроси, вие ще намерите инструкции и отговори на често срещани запитвания. Ако не можете да намерите това, което търсите, можете лесно да се свържете с нас. Ние от Philips сме винаги готови да ви помогнем. 

Потребител на DiamondClean Smart
5 стъпки към една здравословна усмивка с Philips Sonicare
Как да миете зъбите си
Как да миете зъбите си с помощта на приложението Philips Sonicare
Как да почистите своята четка за зъби Philips Sonicare
Как да почистите своята четка за зъби Philips Sonicare.
Как да конфигурирате своята Philips Sonicare DiamondClean Smart
Как да конфигурирате своята Philips Sonicare DiamondClean Smart към приложението Philips Sonicare.
Как да включвате/изключвате известията
Как да включвате/изключвате известията за приложението Philips Sonicare.
Ръководства и документация
Често задавани въпроси
Често задавани въпроси (10)
Указания (4)

Как да свържете своята четка за зъби към приложението Philips Sonicare

Свързването на вашата четка за зъби Philips Sonicare DiamondClean Smart към приложението Philips Sonicare е много лесно. Просто изтеглете приложението Philips Sonicare и следвайте стъпките. Ако имате проблеми с вашата Bluetooth връзка, ние сме готови да ви помогнем. Щракнете върху бутона по-долу за подробна поддръжка.

Имам нужда от помощ за свързване на моята четка за зъби Philips Sonicare Diamond Clean Smart с приложението Sonicare

Стъпка 1:
Как да конфигурирате своята Philips Sonicare DiamondClean Smart

 

Philips Sonicare DiamondClean Smart се свързва с приложението Philips Sonicare за ръководено миене. Следвайте тези стъпки, за да конфигурирате вашата Philips Sonicare DiamondClean Smart с приложението Philips Sonicare.

 

  1. Изтеглете най-новата версия на приложението Philips Sonicare от Apple app store или от Google Play store
  2. Включете Bluetooth на вашия телефон
  3. Отворете приложението Philips Sonicare
  4. Следвайте стъпките в приложението, за да настроите вашия акаунт в Sonicare и да свържете вашата четка

Беше ли успешна връзката с Bluetooth?

Да. Мога да се свържа

Не. Приложението Philips Sonicare не може да се свърже с или да открие моята четка за зъби Philips Sonicare

Имам нужда от помощ за свързване на моята четка за зъби Philips Sonicare Diamond Clean Smart с приложението Sonicare

Стъпка 2:
Имате ли DiamondClean Smart или FlexCare Platinum Connected?

 

Единствено четките Philips Sonicare DiamondClean Smart и Philips Sonicare FlexCare Platinum Connected са в състояние да се свързват с приложението Philips Sonicare. Можете да идентифицирате Вашата свързвана четка за зъби Philips Sonicare по иконите на дръжката.

Да. Имам свързана четка за зъби Philips Sonicare

Не. Нямам свързана четка за зъби

Имам нужда от помощ за свързване на моята четка за зъби Philips Sonicare Diamond Clean Smart с приложението Sonicare

Стъпка 3:
Имам свързана четка за зъби Philips Sonicare и не мога да се свържа с приложението Philips Sonicare

 

Включете четката за зъби, като натиснете бутона за включване или бутона за режим. На дръжката ще светнат светлини. Ако случаят не е такъв, заредете своята четка за зъби в продължение на най-малко 24 часа и опитайте отново.

 

Съхранявайте своята четка за зъби Philips Sonicare далече от други Bluetooth устройства, тъй като това може да повлияе на Bluetooth връзката между Вашата четка за зъби Philips Sonicare и приложението Philips Sonicare.

Опитайте се да свържете отново Вашата четка за зъби с приложението Philips Sonicare. Работи ли?

Да. Мога да се свържа

Не. Не мога да свържа моята четка за зъби Philips Sonicare DiamondClean Smart с приложението Philips Sonicare

Имам нужда от помощ за свързване на моята четка за зъби Philips Sonicare Diamond Clean Smart с приложението Sonicare

Стъпка 4:
Моята свързана четка за зъби Philips Sonicare работи добре, но не мога да свържа четката за зъби с приложението Philips Sonicare

 

Тествайте Bluetooth връзката на вашия смартфон. Изключете и включете отново Bluetooth или се опитайте да се свържете с друго Bluetooth устройство. Ако това действа, отворете приложението Philips Sonicare и се опитайте да се свържете отново с вашата четка за зъби Philips Sonicare DiamondClean Smart.

Беше ли успешна връзката с Bluetooth?

Да. Успях да се свържа

Не. Не мога да свържа моята четка за зъби Philips Sonicare DiamondClean Smart с приложението Philips Sonicare

Имам нужда от помощ за свързване на моята четка за зъби Philips Sonicare Diamond Clean Smart с приложението Sonicare

Стъпка 5:
Моята свързана четка за зъби Philips Sonicare и Bluetooth връзката на моя смартфон работят добре, но не мога да свържа четката за зъби с приложението Philips Sonicare

 

Приложението Philips Sonicare е оптимизирано за Android 4.4.2 и по-нова версия и iOS 9.1 или следваща версия. Уверете се, че Вашата операционна система отговаря на тези стандарти и софтуерът на смартфона е актуализиран. Ако все още имате проблеми при свързване, моля, свържете се с Philips Customer Care.

Щракнете тук, за да се свържете с отдела по поддръжка на Philips.

Вие сте свързани

 

Започнете да усъвършенствате своята техника на миене на зъби с приложението Philips Sonicare

Открийте
  Philips Sonicare DiamondClean Smart

**No matching rule found. Please select another answer

Аксесоари за DiamondClean Smart

Често задавани въпроси

Имате въпрос?
Ние сме на ваше разположение

Абониране

Искате да сте винаги информирани?