Поддръжка Philips

Не мога да свържа четката към приложението Sonicare.

Публикувано на 2019-11-17

Ако не можете да свържете вашата електронна четка за зъби Philips Sonicare към вашето приложение Sonicare. Ние сме тук, за да ви помогнем. Просто следвайте тези лесни стъпки.

Play Pause
  1. Включете Bluetooth на вашия смартфон
  2. Отворете приложението Philips Sonicare и отидете на раздела ““Четка”” в долния ляв ъгъл на приложението
  3. Активирайте вашата дръжка, като премахнете дръжката от зарядното устройство или като натиснете бутона за режим еднократно на вашата четка за зъби. И в двата случая светлините на дръжката трябва да светнат. Сега приложението трябва автоматично да се свърже към вашата четка за зъби.
  4. За да потвърдите дали дръжката е свързана, включете четката за зъби и трябва да видите таймера на екрана да започне да отброява от 2 минути. Друг начин е да отидете на менюто на приложението в горния ляв ъгъл и да изберете ““Моята дръжка”“. На този екран Bluetooth ще изпише ““свързан”” или ““не е свързан”“.

Ако състоянието е ““не е свързан”“, върнете се на раздела ““Четка”” в долния ляв ъгъл. Към този момент ще има отстраняване на неизправност, което ще ви напътства да свържете своята четка за зъби.

Намерете този и други видеоклипове на YouTube.

Свържете се с Philips

Щастливи сме да ви помогнем

Търсите нещо друго?

Открийте всички опции за поддръжка от Philips

Нашият сайт се преглежда най-добре с последната версия на Microsoft Edge, Google Chrome или Firefox.