Поддръжка Philips

Моята машина за еспресо Philips Saeco издава звук

Публикувано на 24 August 2023

Ако вашата машина за еспресо Philips Saeco издава силен или необичаен шум, моля, вижте по-долу за причините и решенията.

Важно е да поставите водния резервоар правилно в машината. Ако не е добре поставен, той може да изсмуква въздух вместо вода.

  • За машина за еспресо с воден резервоар в предната част на машината се уверете, че е натиснат докрай назад, за да гарантирате, че е добре поставен.
  • За машина за еспресо с воден резервоар в горната част на машината се уверете, че в зоната под водния резервоара няма замърсявания, частици или кафени зърна.

Машината издава силен шум, когато в нея има въздух, и няма да се изсмуква вода от водния резервоар в машината. Следвайте стъпките по-долу относно това как да го поправите:

  1. Изключете машината
  2. Изпразнете водния резервоара и свалете филтъра AquaClean (или друг воден филтър)
  3. Напълнете водния резервоар с вода и го поставете обратно на мястото му
  4. Включете отново машината. Когато машината е загряла, изберете гореща вода и източете 2 – 3 чаши гореща вода

Ако използвате воден филтър AquaClean, следвайте тези допълнителни стъпки, за да се уверите, че филтърът е подготвен и правилно монтиран за употреба:

  1. Разклатете водния филтър AquaClean за 5 секунди
  2. Задръжте филтъра с горната част надолу в контейнер/купа с вода, докато спрат да излизат въздушни мехурчета
  3. Поставете филтъра обратно във водния резервоар и напълнете водния резервоар с вода
  4. Рестартирайте машината и я изключете и включете отново
  5. Изберете гореща вода и източете 2 – 3 чаши гореща вода

Забележка: Ако сте използвали водния филтър AquaClean в продължение на повече от 3 месеца, сменете филтъра, тъй като може да е запушен.

Play Pause

Нормално е вашата машина да издава звуци, докато приготвя кафето ви. Въпреки това, ако машината започне да издава необичаен шум, съветваме ви да почистите и да смажете блока за приготвяне.

Важно е да се изплаква блокът за приготвяне на вашата машина за еспресо Philips/Saeco всяка седмица. Следвайте стъпките по-долу или гледайте нашия видео урок:

  1. Изключете машината и изчакайте, докато тя е напълно изключена и не издава никакви звуци (това отнема около 15 – 20 секунди)
  2. Отворете сервизната вратичка и извадете блока за приготвяне, като натиснете бутона “PUSH” надясно, задръжте го и го издърпайте към вас
  3. Изплакнете старателно блока за приготвяне с хладка вода и го оставете да изсъхне, преди да го поставите обратно

Ако тези решения не разрешават проблема, моля, свържете се с нас за допълнителна помощ.

Play Pause
Свържете се с Philips

Щастливи сме да ви помогнем

Търсите нещо друго?

Открийте всички опции за поддръжка от Philips

Нашият сайт се преглежда най-добре с последната версия на Microsoft Edge, Google Chrome или Firefox.