Поддръжка Philips

Как да намерите номера на модела?
Намиране на номера на моя продукт
Къде да намеря номера на моя продукт?
Разкажете ни малко за вашия продукт и ние ще ви покажем къде да намерите номера на продукта.
Ако продуктът ви е наблизо, моля, изберете продуктовата група и категория по-долу.
Местоположения на номера на продукта на нашите устройства

Намерете най-близкия сервиз на Philips

Посетете нашите сервизи, ако имате нужда от помощ за вашите продукти за грижа за дома, за грижа за майката и детето и за лична хигиена. Продуктите на Philips се обработват от специализирани сервизи за всяка категория.

Когато посещавате сервиз на Philips, моля, не забравяйте да вземете със себе си следните документи:

 

1. Доказателство за покупка (касова бележка/данъчна фактура)

2. Продукт на Philips (включително аксесоари)

Промяна на радиуса на търсене
Промяна на радиуса на търсене

Често задавани въпроси

Продуктът ми е повреден. Как може да се поправи? Ще бъде ли покрито от гаранцията?

Често, когато даден продукт не работи според очакванията, проблемът може да бъде разрешен у дома, без да се налага да го изпращате за ремонт. Моля, използвайте нашите онлайн отстраняване на неизправности и често задавани въпроси, за да намерите решение за регулярни проблеми:


Намерете вашия продукт и неговите често задавани въпроси


Ако не можете да разрешите проблема си онлайн, можете да резервирате продукта си за проверка по два метода:

1) Регистрирайте своя продукт онлайн (с изключение на: телевизори, Avent, Gaggia и кафе машини Saeco) – щракнете тук

2) Свържете се с нашия контактен център – щракнете тук


Ремонтът и куриерът ще бъдат безплатни, ако вашият продукт все още е в гаранция.


Гаранция на Philips

2. Колко време е гаранцията за моя продукт?

В зависимост от продукта, гаранциите на Philips обикновено са между 24 и 36 месеца.

За да намерите правилата, условията и гаранционния срок, за вашия продукт, моля, проверете нашите гаранционни условия.

3. Продуктът ми вече не е в гаранция; може ли Philips все пак да ми помогне?

Ако вашият продукт вече не е в гаранция, ние се стремим да направим процеса на ремонт възможно най-безболезнен. Предложеното решение и крайната цена ще варират в зависимост от вида на продукта, възрастта и избрания от вас метод на доставка.

4. Не мога да намеря информацията, от която се нуждая; как мога да се свържа с вас за помощ?

Ние се стремим да предоставим отлична онлайн поддръжка за всички наши продукти, но осъзнаваме, че понякога информацията, която търсите, може да бъде трудна за намиране.


Преди да се свържете с нас, моля, прочетете следните съвети за намиране на поддръжка на нашия уебсайт:

 

Къде мога да намеря продуктова поддръжка?


Ако все още не можете да намерите информацията, от която се нуждаете, можете да се свържете с нашия Контактен център чрез услугите:

Чат на живо: от понеделник до неделя

Телефон: Пон - Пет: 9:30-13:00 и 14:00-17:30

Контактният център е затворен на официални празници.

5. Колко време ще отнеме ремонта?

Нашата цел е да поправим и върнем вашия продукт до 7 работни дни от деня, в който нашият сервизен център го получи (в зависимост от наличността на резервни части, имайте предвид, че ремонтът може да отнеме до 14 дни).

6. Къде мога да намеря оторизиран сервизен център на Philips?

Philips има 1 основен оторизиран сервизен център: Ретел Сервиз

7. Къде мога да закупя резервни части и аксесоари за моя продукт?

Ако не можете да намерите частта, която търсите в магазинната мрежа, можете да се свържете с нашия оторизиран сервиз:
Ретел сервиз, бул. „Доктор Г. М. Димитров“ БЛ 60, 1172 ж.к. Дианабад, София,

Понеделник – петък: 9:00 – 18:00
Събота: 09:00 – 15:00
Неделя: почивен ден
Ако имате някакви въпроси относно резервни части или аксесоари за вашия продукт, можете също да се свържете с нашия Контактен център.

 

8. Къде мога да намеря модела на моя продукт?

Номерът на модела на вашия продукт може да бъде намерен на кутията, в ръководството за потребителя или на самия продукт. Ако имате нужда от допълнителна помощ за намирането му, щракнете тук, за да стартирате страницата за намиране на вашия номер на модел.

Number Five
9. Преместих се в чужбина / Купих продукта си от чужбина. Ще бъде ли засегната гаранцията ми?

Не, ние от Philips предлагаме международна гаранция за нашите продукти, следователно вашата гаранция няма да бъде засегната. Моля, свържете се с нашия Контактен център, ако имате проблеми или въпроси.

10. Ако съм удължил гаранцията на продукта чрез търговеца, от който съм го купил, мога ли да се свържа с Philips?

Ако имате проблеми с вашия продукт, винаги сте добре дошли да се свържете с нашия Контактен център и ние ще направим всичко възможно, за да ви помогнем. Ако вашият продукт изисква ремонт или обслужване по време на гаранционния период на Philips, ние ще се радваме да го организираме вместо вас. Това важи и при гаранции удължени в My Philips. Ако продуктът ви изисква ремонт или замяна съгласно условията на вашата удъжена при търговец гаранция, ще бъде необходимо да се обърнете към него. Той е отговорен за следпродажбеното обслужване след изтичането на законовите две години.

Нашият сайт се преглежда най-добре с последната версия на Microsoft Edge, Google Chrome или Firefox.