Прахосмукачки
Прахосмукачка без торба
Прахосмукачка без торба 2000 W
PowerPro Active Прахосмукачка без торба

PowerPro Active Прахосмукачка без торба

2000 W, PowerCyclone 4, Миещ се филтър HEPA 10, Паркет FC8632/01 Търсене на подобни продукти

Акценти от спецификациите

  • Стандартен накрайник

    Многофункционален накрайник

  • Допълнителен накрайник

    Накрайник за паркет

  • Приложени аксесоари

    • Тесен накрайник
    • Малък накрайник
  • Входна мощност (IEC)

    1700  W

  • Консумирана мощност (макс.)

    2000  W

  • Всмукателна мощност (макс.)

    370  W

  • Дължина на кабела

    6  м

  • Ниво на шума (Lc IEC)

    80  dB

Технически данни

  • Дизайн

    Цвят
    Яркочервен металик
  • Представяне

    Консумирана мощност (макс.)
    2000  W
    Входна мощност (IEC)
    1700  W
    Всмукателна мощност (макс.)
    370  W
    Вакуум (макс.)
    33  kPa
    Въздушен поток (макс.)
    37  л/сек.
    Ниво на шума (Lc IEC)
    80  dB
  • Филтриране

    Вместимост за прах
    1,7  л
    Изходящ филтър
    Микрофилтър
    Филтър на мотора
    Миещ се филтър EPA10
  • Употреба

    Радиус на действие
    9  м
    Дължина на кабела
    6  м
    Тип на тръбата
    Алуминиева телескопична тръба
    Дръжка за носене
    Отгоре и отпред
    Сглобяване на тръбата
    Коничен
    Тип на колелата
    Гумени
    Управление на мощността
    Електронно на уреда
  • Накрайници и принадлежности

    Стандартен накрайник
    Многофункционален накрайник
    Допълнителен накрайник
    Накрайник за паркет
    Приложени аксесоари
    • Тесен накрайник
    • Малък накрайник
    Съхраняване на приставки
    На тръбна щипка
  • Устойчивост

    Опаковка
    > 90% рециклирани материали
    Ръковод. за потребителя
    100% рециклирана хартия
  • Тегло и размери

    Тегло на изделието
    6  кг
    Размери на продукта (ДxШxВ)
    473 x 304 x 301  мм

Eco passport

Усилията на програмата Philips EcoVision са оценени от членството в Индекса за устойчивост Dow Jones. Ние сме се присъединили към Global Compact на Обединените нации, описвайки 10 принципа в области, свързани с човешките права и околната среда. В нашият екологичен процес за дизайн ние използваме "Зелени цели", с които показваме екологичното представяне на продуктите. Разгледайте следните "Зелени цели". Научете повече за нашата "зелена история"

  • Енергия
    Енергията е много важна "Зелена цел" както за производството, така и за употребата, при което употребата често предизвиква най-голямото въздействие върху околната среда. По-ниската консумация на енергия е от значение, тъй като това води до по-ниски емисии CO2 и по-ниски сметки за електроенергия.

    • Режим включено: 1800,00 - 2000,00  W
  • Опаковка
    Опаковката е "Зелена цел" на Philips, която потребителите виждат незабавно, когато купуват продукт, но въздействието й върху околната среда е ограничено в сравнение с материалите, от които е изготвен продуктът, и консумацията на енергия.

    • Картон: 1200,00  гр
    • Пластмаса: 60,00  гр
    • Процент рециклирани материали: 90  %
  • Рециклиране
    Тази "Зелена цел" включва проектиране за рециклиране и проектиране за разглобяване. Philips използва в продуктите си рециклирани пластмаси и други материали, когато това е технически възможно и финансово оправдано, и насърчава рециклируемостта на материалите.

    • Рециклирани черни метали: 0  %
    • Рециклирани цветни метали: 0  %
    • Рециклирана пластмаса: 0  %
  • Материали
    Тази "Зелена цел" цели да елиминира употребата на опасни вещества в продуктите ни и производствените процеси. Профилактиката е по-добра от лечението, следователно се изследват алтернативни вещества, като част от процеса EcoDesign.

    • Без живак: Да
  • Тегло
    Теглото е една от "Зелените цели", които Philips взема предвид в процеса EcoDesign, тъй като с намаляването на количеството използвани материали спада и употребата на природни ресурси, като може да се увеличи ефективността на доставките и се извличат ползи в края на жизнения цикъл.

    • Тегло на изделието: 5400,00  гр
    • Тегло на аксесоарите: 1000,00  гр

Последни гледани продукти

Може да ви заинтересува